24 Mayıs 2010 Pazartesi

Yaz ve Civciklerle güzel bir gün...

Uzun zamandır işler çok yoğun. İşten fırsat bulupta birşeyler karalamaya fırsatım olmadı pek. Belki bunun etkisi, belki de mevsim değişikliği de yazmak konusunda biraz tembelleştirdi beni. Üstelik bu aralar Tibet kayda almakta geç kaldığım bir sürü gelişme gösteriyor. Elimin altında sürekli bir not defteri bulundurmam lazım unutmamak için...

Ama geçen hafta kesinlikle unutulmaması gereken bir gün yaşadık. Kayda alınması gereken bir buluşma...

Çok uzun zamandır, sürekli hadi buluşalım diyorduk... Nihayet 19 Mayıs günü Yaz, Civcikler ve Tibet bir araya geldi. Buluşmayı kararlaştırdığımız mekan Fenerbahçe'de, True Blue. Doğrusu harika bir yer. Yeşillik, deniz, çocuklar için oyun alanı ve makul fiyatlar. Bir de gittiğimiz gün, mekanı sahiplenmiş kargalar vardı ki, hayretle izledik onları :)

Civcikleri ve ailesini tanımaktan (özellikle de Özge’yi) gerçekten çok mutlu oldum. Yaz ve Civciklerin iletişimini gözlemek çok keyifli oldu. Tibet o gün bireysel takılmayı tercih etti ama arada bir arkadaşlarının yanına uğramayı yine de ihmal etmedi :) Nasıl becerdiyse bulunduğumuz mekanda atıl bir motorsiklet buldu babasıyla ve oyun parkından motorsiklete, motorsikletten oyun parkına mekik dokudu.



Civcikler tam tahmin ettiğim gibi mıncıklanası yanaklara sahipler. İtiraf ediyorum civcik kızımızın güzelliği beni büyüledi :)





Ama o günün en harika performansı Yaz’a ait! Yeni yeni konuşmanın verdiği tadı almış küçük hanım, ağzı bir dolu sürekli anlatıp durdu. Biz de onu anlamış gibi yaptık. Özellikle civciklerin babasına “abi, abi” diye diye anlatması gerçekten görülmeye değerdi :)













Bu güzel günün tadı damağımda kaldı... Tekrarlamak ümidiyle...

17 yorum:

  1. Aaaaa atıl mıymış o motosiklet :)

    Gerçekten ne güzel gündü. İyi ki hafta içi öyle bir günümüz olmuş, hafta sonum muhteşem(!) geçti çünkü

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok tatlı yaa öpüyorum tek tek.
    yine buluşun,çok buluşun bizde resim görelm bol bol çok keyifli oluyor:)

    YanıtlaSil
  3. Sibelciğim ne tatlılar ya,Çok güzel.Çok güzel bir gün geçirdiğinize eminim.

    YanıtlaSil
  4. gerçekten iyi ki buluşmuşuz, bizede çok iyi geldi, bizde sizleri çok sevdik.Tibet te kızlar tarafından kuşatıldı bu arada :).ve güzel cicilerimiz için bir kez daha çok teşekkür ederiz,harikalar.

    YanıtlaSil
  5. Pamuğumm çok özlemişim o tonton yüzünü ne iyi yaptın annesi yazarak :) seni de özlemiştim tabii..çok sevindim ne güzel bir gün olmuş.öpüyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlılar. Prenseslerin arasında prens ne kadar cool görünüyor. Ah çocuk olmak vardı şimdi onlarla

    YanıtlaSil
  7. çok tatlılar, tüm fotoğraflara ayrımsız bayıldım:))maşallah hepsine:)

    YanıtlaSil
  8. fotoğraflar harika, fantastik 4'lü daha da harika:)

    YanıtlaSil
  9. Kuzu bunlar kuzu :) hepsi ayrı tatlı... maşallah her birine

    YanıtlaSil
  10. bu kadar güzel çocuğun arasında insan onları yememek için kendini zor tutar walla :))

    YanıtlaSil
  11. Hepsi çok tatlı bunların; Yakışıklı Prens, Yaz bıdığı ve Civcikler..
    Güzel günleriniz bol olsun..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Tam civcivler :) Tibet'in şu ağzı kulaklarında ifadesine bayılıyorum ya :) Kurban olsunlar çocuklar ne kadar melek ya :) Çocuk kalpli insanlara denk gelmek dileğiyle birtanem mucx

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel fotolar.Bücürlerin hepsi birbirinden tatlı ve şekerler :)
    Güzel bir gün ve güzel vakit geçirdiğiniz fotolardan belli :)

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel görünüyorlar hepsi.çocukların yaşıtlarıyla olması ne hoş ve eğlencelidir kimbilir.öpüyorum

    YanıtlaSil
  15. o nasılbir yakışıklılık yarabbim...sorsam motosikleti ile gezdirir mi beni???

    YanıtlaSil
  16. Bu yakışıklılığıyla geleceğini de gördüm anında.
    Kızlar aynen böyle pervane olacak, gör bak :)))

    Örneğin alttan üçüncü fotoğrafa bi bakınız :D
    Yerim ben onları :)))))

    YanıtlaSil