9 Kasım 2010 Salı

Falaaannn filannn!!!

Uzun zamandır Tibet sözlüğünü boşlamışım... Sözlük gittikçe zayıflayacak sanırım, zira her geçen gün daha düzgün konuşuyor. Unutmadan yazmak lazım, ileride hatırlamak adına....

Konuşmaya başladığından bu yana hiç değişmeden kullandığı sözcüklerimiz var:
Ayabakı » Ayakkabı
Şuştopa, Şoştopa, Sustopa » Mustafa babasına bazen ismiyle sesleniyor
Gigi silim » Çizgi film

Yeni kelimelerimiz de var tabi ki :
Vıçak » Bıçak
Çıktırır mısın? » Çıkartır mısın?
Korkmana bişii yok » Korkmana gerek yok ya da korkacak bişey yok manasında
Teşettüyim » Teşekkür ederim
Şappa » Şapka
Düksün » Düzgün
mutlaka fazlası da var ama şimdilik aklıma gelenler bunlar.




Sözlük dışında sürekli kullandığı cümleleri var artık:

Canım benim, çok seviyorum seni bunu söylerken yüzümüz ellerinin arasında, alnı alnımızda oluyor. tahmin edersiniz ki eridiğimiz bittiğimiz bir durum

Çok hastayım, yapamam! bu aralar sık sık hastaneye koşturmalarımızın etkisi
Niye? bu her türlü duruma karşı sorulabilir en kıdemli sorusu. Bazen tabiri caizse salak gibi kalakalıyorsunuz

Aaaa! Bana mı aldınnnnn?! elinizde bi poşet varsa ve o poşette onun için birşey yoksa yandınız!

Ve tabi ki şaşılası, sevilesi, gülünesi diyaloglarımız:

• Eeee, ne yaptınız bakalım bugün doktorda?
- Amaannn, falaaan filaaan, yaptık bişiiler işte!
• !!!!!!!

• Oğlum annen bile uyumuş, sen daha uyumadın mı?
- Baba, bak! Kapanmıyo ki gözüm! Bunu söylerken bir yandan gözlerini kapatıp açıyor

ve Deniz’le bir diyalog:
-  Tibet bu kumanda nasıl çalışıyor? Bulamadım çalıştırma düğmesini.
• Şaka yapıyosunnn?
- !!!!!!!! yok valla şaka diil, yabancı kumanda ya ondan! gülüşmeler

17 yorum:

  1. Bayılıyorum sana Tibet, hayranınım, hastanızım, bir gün benim de yüzümü ellerinin arasına alır mısın ki acep? Düşüp bayılırım :))

    YanıtlaSil
  2. ne tatlısın tibetcim sen yiycem o küçücük ağzını kelimeleri söylemeye çalışırken :))
    "Korkmana bişii yok" bayıldım buna :))
    annesi sen bizim yerimize yer misin lütfen !

    YanıtlaSil
  3. O tabarıkkk saçlarını eve gidince mıncık mıncık yap benim için,o ne demekse :))) ya büyümeseler mi nee dediğin gibi gittikçe yazacak şeyler azalıyor öpüyorum sizi.

    YanıtlaSil
  4. maşallah tibete
    okadar çok öğreniyorlarki, onların hızına yetişemiyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Çok muzur bu Tibet çoooooook!

    YanıtlaSil
  6. Tibet çok güzel ve olgun bir çocuk... ben bayılıyorum ona :D
    bir dahakine daha çok sohbet edeyim kendisiyle. burada okurken bayıldım. hiç değilse yüz yüzeyken mıncıklarım :)

    YanıtlaSil
  7. Ukala dümbeleği ya, beni nasıl da bozdu, kumandayı çalıştıramadım diye
    3 yaşında maskara etti:))

    Yalnız bu kelimeleri nasıl buldun valla o kadar düzgün ki genel konuşması her şey yerli yerinde

    YanıtlaSil
  8. En sevdiğim post türünüz efenim :)
    Bayıla bayıla okudum yine...

    YanıtlaSil
  9. O nasıl güzel bir fotoğraf öyle. Şoştopa'ya çok güldüm ben Sibel. Hatta öyle güldüm öyle güldüm ki iştekiler garip garip baktılar bana. Sağol Tibetim ya. Nasıl moralimi düzelttin bilemezsin. Hep iyi ol bebeğim

    YanıtlaSil
  10. son dıyolaga bıttım <:)

    YanıtlaSil
  11. Önce çok çok geçmiş olsun diyorum..Çok üzüldüm Tibet'ciğime..Canım benim Bir daha olmasın inşallah..
    Tüm dialoglara bayıldım! Tatlı dilli prens seni..

    YanıtlaSil
  12. ay hangi birini söyleyeyim hepsine bayıldım, gülümsettin beni tibetciğim:)
    resminiz hakkaten çok güzel

    YanıtlaSil
  13. Bayıldım size yaa. Konuşmalara da fotoya da :)

    YanıtlaSil
  14. Tibet bizi diskoya götür:))

    YanıtlaSil
  15. oyyy.. şuştopa ya selammm :)))
    kırk yıl düşünsem mustafa olacağı aklıma gelmez yaa şahanee :))

    YanıtlaSil
  16. Tibet seni çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  17. ''Canım benim, çok seviyorum seni ''...
    bu cümleye ve bu ana bittim ben..

    YanıtlaSil