18 Şubat 2014 Salı

Bu işte bir yanlışlık var!

- Anne babam bir gün gidip dönmezse ne olacak?
- Nasıl yani oğlum? Avdan gidip dönmezse mi diyorsun?
- Hayır yani gidip de dönmezse... Başkasının yanına giderse...
- Ha başkasını sevip giderse diyorsun yani?
- Evet. Onunla yaşamak isteyip bizimle yaşamazsa...
- Nereden çıktı oğlum şimdi bu? Bilmem ki? Başkasını sevip, onunla yaşamak isterse onu engelleyemeyiz ki! Ama seni görmeye mutlaka gelir.
- Yok ama o giderse bize bakkaldan ekmek, meyveyi kim alacak onu merak ediyorum!!!
- !!!!!!!


iç ses: tatlım bu işte bi terslik yok mu sence?
ben: var var... da nasıl düzelteceğimize dair hiç bir fikrim yok şu anda. gülmekle meşgulüm!!!
iç ses: ben de... ben de... :))))))

24 yorum:

  1. :) :) nerden çıkmış bu şimdi? okurken şaşırdım da
    öperim Tibet beyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimbilir. çocukların aklından geçenlere erişmek zor! :)))

      Sil
  2. Yaa niye böyle düşündü ki şimdi bu bücür, Allah ayırmasın sizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah bilir. belki okulda arkadaşları arasında böyle bir mevzu geçmiştir, onun da aklında takılı kalmıştır. bizim böyle bir sorunumuz yok, merak etme ;)

      Sil
  3. Kıyamam ben kuzuya :)) Bu bıcırıkların aklı başka çalışıyor vallahi, kimbilir nerden empati kurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kötü niyetli olmak istemem ama büyük ihtimalle, eğer o dakika babası evde olmamış olsaydı bakkala kendisinin gitmesi gerekeceğini düşündü. eşim o ara meyve ve ekmek almaya çıkmıştı çünkü :)))

      Sil
    2. çakalllllll :))))))
      valla hayat onlara nasıl kolay gelecekse ona göre yaşıyor bu veletler ;)

      Sil
  4. Tibetin derdi kirmizi pabuc diyebilir miyiz? :)))

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlarından biri bir şey duymuş, aralarında şehir efsanesi üretmişler:)
    Çocuklar bu yaşlarda bunu çok yapıyor.
    Allah korusun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir Zeugmam. belki okulda bir arkadaşından duydu da aklına geldi kimbilir. Biz iyiyiz çok şükür :)

      Sil
  6. Tibet evin erkeği olma yolunda sağlam adımlarla ilerliyor..Sibelim ne şanslısın maşallah:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tedirginliğine bakarsan, pek evin erkeği olma yolunda gitmiyor ama inşallah senin dediğin gibidir :)))

      Sil
  7. Bence de okuldan duydu birşeyler..Belki Tibet'in arkadaşlarından birinin babası öyle yaptı..Çocuklar etkileniyorlar işte en çok da bu yaşta etkilendikleri mideleri:) aynı tontalak gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimalle Ayla. duyduklarını evde harmanlıyor işte :))

      Sil
  8. sen varsın ya oğlum sen alırsın ekmeği meyveyi demek geçiyor insanın içinden :))) ama rol modeli olarak alıyorlar babayı o ilginç. bizde hiç bir şekilde ve hiç bir alanda evde kız-erkek ayrımı vurgulanmıyor ama eren de benzer şeyler söylüyor bazen... sorumluluk hissediyorlar sanırım, içgüdüsel midir nedir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence genlerde kesinlikle var bir şeyler :)))

      Sil
  9. Ahhahah! Oportünizmin dibine vurmuş Tibet!!

    YanıtlaSil
  10. izleyici olma butonu kaybolmuş...takipçi olamadım ama bana beklerim

    YanıtlaSil
  11. insan bu çocuk bunu niye düşündü diye düşünmeden edemiyor, bir yerden görmüş duymuş falan olmasın? Gülüp geçelim bu işte bi yanlışlık var diye, siz hep mutlu olun ki!

    YanıtlaSil
  12. simdiki cocuklar harika :-)))))

    http://fezakiral.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil