11 Şubat 2010 Perşembe

Haftasonu Maceraları 2

Pazar günü yağmurluydu. Öyle olunca rotamızı yakın bir yere çevirdik, Forum’a gitmeye karar verdik. Karar vermesine verdik ama Forum’a girmek ne mümkün. Trafik arap saçı!

Baktık ki girmesi zamanımızı alacak, hemen yanındaki Carrefour’a gidelim dedik. Ne var ne yok bilmiyoruz ama girişi farklı yerden, kolay olur diye düşündük. Birşey yoksa döneriz artık dedik.

Böyle ani kararlar iyi mi oluyor ne?! İyi ki çevirmişiz rotayı oraya. İçeri girer girmez kocaman bir tavşan karşıladı bizi. Tibet’in korkacağını sanmıştım, malum herşeyden korkuyor ya! Korkmak bir tarafa, ayıramadık tavşandan bir türlü! Tavşanın etrafı çocuklarla çevrili. Bizimki sürekli kendini göstermeye çalışıyor, etrafında dönüp duruyor, el sıkışmaya çalışıyor, konuşmaya çabalıyor :D belki ileride başka bir tane vardır deyip zar zor ayırdık onu tavşanından :P



Carrefour çok küçük bir alışveriş merkezi. O şeklinde bir alandan oluşuyor. Bütün mağazalar ortada. Bir turla hepsini bitiriyorsunuz. Bu O’nun bir tarafında Carrefour var. Biz hiç girmedik oraya. O küçük alanda dolandık.

Küçük bir yer olmasına rağmen, çocuklu aileleri düşünmüş, onlar için alanlar yapmışlar. Mesela Capacity’deki oyun alanının minik bir versiyonu orada da vardı. Jetonla binilebilecek birkaç çeşit araba, bir iki tane de masa tenisi. Tibet tabi ki arabalara binmeyip, çevresinde tur atmayı tercih etti :)

Bir de tırtıl koymuşlar, hani şu küçük tren gibi şeylerden. Yine binmek istemedi, belki yarım saate yakın durup seyrettik. Nasıl olduysa “anne ben bincem” dedi. Aman ne mutlu! “Tamam oğlum” dedim. Çocuğa da “binene kadar vermem parasını, hiç belli olmaz bizim adamın ne yapacağı” dedim (cimri sanmıştır beni herhalde), nitekim doğru düşünmüşüm. Binince, haklı olarak kemerini bağlamak istedi görevli, öyle olunca bizimki bastı yaygarayı, bir daha da bindiremedik!

Tam artık gidelim dediğimiz anda, şu meyveli çikolatacılardan birini gördük (ismi neydi ki onların!?). Kuzenle gözlerimiz yuvalarından çıktı tabi :P
Hemen yöneldik oraya doğru. Meğer bu güzel şeyler külahta da alınabiliyormuş. Bizim gözümüz döndüğü için kupta aldık :P
Tibet bir süredir dondurma sayıklamaya başlamıştı, külahı görünce dondurma diye tutturdu, satıcı kızda bir tane külah verdi ona. Aldı eline külahı, bir külaha bir kıza bakıyor “ama bu boooşşş” dedi. Kızcağız ne diyeceğini bilemedi, biz gülüyoruz! En sonunda içine biraz çikolata buladı külahın, kandırdı Tibet’i, ortaya keyifli görüntüler çıktı böylece :)


Günü benim açımdan çok anlamlı bir sohbetle bitirdik:

Çikolataları yerken, 6-7 aylık kızıyla bir bayan oturdu yanımıza. Tibet nereden estiyse, çocuğu göstererek bana “Anne, bunu alalım mı?” diye sordu?!
“Olur mu annecim öyle şey. Bak annesi yanında, ben seni nasıl seviyorsam, bırakmak istemiyorsam, annesi de onu seviyor, hiç başkasına vermek ister mi?” dedim. Israrla “alalım” deyip duruyor, ben izah etmeye çalışıyorum. Baktımki kadın gülümseyerek izliyor ben de “Sor bakalım annesine, verir miymiş?” dedim. Kadıncağız “Olmaz ki ama ben nasıl ayrılayım ondan? Senin kardeşin yok herhalde, böyle kardeş istediğine göre” dedi. Tibet’in cevabına hem çok şaşırdım, hem de çok mutlu oldum ne yalan söyleyeyim.
Bebeği göstererek “Bay işte! İşte kaydeş!” dedi.
“Desene bütün çocuklar senin kardeşin, ne güzel!” dedi kadın.

Oğlum!
Yahu ne tatlı adamsın sen!!!

16 yorum:

  1. Yok böyle bir velet ya tam çapkın. Sibel'ciğim sizi uyutmuş resmen bu cüce. Kızı alıp eve götürecekmiş sonra baktı annesi vermiyor vallahi kardeş deyip yine almaya çalışmış. Çocuk işi bliyor. Tibet sen varya tam benim adamınsın :)Çok fena bir bücür geliyor...

    YanıtlaSil
  2. Bücür capkin bir de ustune curetkar... begeniyor ve annesinden kızı çat diye isteyiveriyor. Ben gurur duydum bu cuceyle, kendi isini kendi yapiyor mis gibi... Kardes mardes de bence de bahane :p

    YanıtlaSil
  3. Tibet boş külahı yutacak çocuk mu:))

    Ama herkesle dost herkesle arkadaş annesi ya,sokaktan bulup getirir çocukları ben sana diyeyim:))

    Dediğin gibi bir gün üçümüz gezinelim böyle;)

    YanıtlaSil
  4. "Bay işte":))
    Ah Tibet ben de seni alacağım hiç haberin yok:D

    YanıtlaSil
  5. Çikolata mı dedin???Neyse geçeyim bunu:)))
    Ben küçükken sokakta bulduğum kediyi,köpeği eve getirirdim..gitmesinler diyede annemi onlar giderse bende kaçarım evden diye tehtit ederdim:))Malum kadıncaz ses çıkaramazdı..

    Tibet'de yarın birgün eve özellikle kızları toplar getirirse hiiçç şaşırma annesi:P :)))))

    YanıtlaSil
  6. Çikolata mı dedin???Neyse geçeyim bunu:)))
    Ben küçükken sokakta bulduğum kediyi,köpeği eve getirirdim..gitmesinler diyede annemi onlar giderse bende kaçarım evden diye tehtit ederdim:))Malum kadıncaz ses çıkaramazdı..

    Tibet'de yarın birgün eve özellikle kızları toplar getirirse hiiçç şaşırma annesi:P :)))))

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten de çok tatlı ama...
    Hem tavırları hem pozları..
    Tavşanadamın önünde ne tatlı öylee !!!
    Ayrıca külahtaki çikolatayı yerken minik tatlı kedilere benzemiş :))
    Ve hakkaten koca adam oldu yaa!!!
    Öpüyorum sizi..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Yaw Sibel, sana yasaklıyorum Tibet'in konuşmalarını yazmayı:))Yaw hangi çocuğun aklına gelir başka bir çocuğu göstererek alalım demek.Beni de görsün bunu alalım mı desin ya,yesin beni:)) Burada ağzım sulanıyo çok öpesim var yaa pamuk yanaklarından, sen yazdıkça dişlerimi sıkıyorum yaaa.

    YanıtlaSil
  9. Sibel ya ısır şöyle bir yerlerinden benim için eve gidince... Artık çapkınlık mı, kardeş özlemi mi bilinmez:)

    YanıtlaSil
  10. Yüreği kocaman bu Tibet 'in (: Boş külahla kandırmaya çalışmışsınız siz ama yer mi o bee (:

    YanıtlaSil
  11. İrem alemsin yani, güldürdün beni :D

    Full Moon, yok yahu! o kadar değildir canımmm. öyle midir dersin :P

    Yıldız, hiç sorma. galiba öyle olacak :)
    o zaman en kısa zamanda plan yapalım...

    Kutucum, bekleriz canım :)

    Eylemcim, sen de mi? :))))
    o kadar çapkın olur mu dersin? yok yok, sevdi mi tam sevsin :))))

    Zeugmam, ben bile gözümün önünde olmasına rağmen, ne kadar büyüdüğüne inanamıyorum... :)

    Elifim ama yazmasam bu kadar sever miydin bu bücürü, söyle :))))

    Özlemcim, ısırırım, sen hiç merak etme :)

    Çikolatam, bence de öyle... :))))

    YanıtlaSil
  12. yaw yaz da, yazınca da çok sıkasım geliyo bildiğin gibi değil, hem çok taliplisi oluyo yazınca, ya napcaz yaaa.:))))

    YanıtlaSil
  13. off şeker ya.
    ilginçtir genelde çocuklar o arabalara binmek siter ille de aileleri de yeter ama derler.. demek tibet gibileride var :D

    YanıtlaSil
  14. ııı meyveli çikolatamı.hani meyveyi sıcak sıcak akan çikolataya banıyolar ondanmı:D aboooooow bitirdin bei.şu foruma gitmeyen bi ben kaldım heralde.neyse meyveli çikolatanın hatrına gidilir

    YanıtlaSil
  15. çikolatalı burnunu ısırıyorum :)

    YanıtlaSil
  16. yerim minik adamı :) burnu çikolatalıyken o tavşan gibi olmuş :)

    YanıtlaSil