28 Şubat 2012 Salı

İki küpe. Biri bana, biri....



1 Kendimizi günlük telaşlara kaptırıp, iki ayağımızı bir pabuca sokmaktansa, biraz sakin olup, nefes almayı bilmeli. Sonra bir kulağımızdakiyle ötekisinin tutmadığını gün sonunda farketmek bizi önce güldürüp, sonra düşündürebilir.
Mater bile diyor filmde yahu! : “McQuinn hayatı ağırdan almayı bilir!

Küpe kendime : Acık sakin ol Sibel! Ağırdan alllll!!! Ne olur yani parmak izin biraz geç geçse kapıdan?!!!


2 Bir erkek, bir kadına istediği bir şeyi nasıl yaptırabileceğini bilmeli!

- Annecim, ellerin çok güzel olmuş.
- Canım benim, çok teşekkür ederim :)
- Mavi de çok yakışmış tırnaklarına.
- Ayyyy! Teşekkür ederim aşkım benimmm! :D
- Ama annecim biliyorsun; ben kırmızıyı daha çok seviyorum!
- !!!! :))))))

Küpe erkeklere : Accııkkk oğlumdan örnek alın yaaaa!!!!

44 yorum:

  1. süper taktik :))


    Ama küpeleri böyle takmak da iyi fikirmiş sibelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ama Denizim ya! vallahi işi biliyor bu bücür! :) Ayrı ayrı küpe takarım ama bunlar birbiriyle pek uyumlu görünmedi bana :P

      Sil
  2. sen ne akıllı, ne tatlı bir kadınsın yahu! Tibet'in kime çektiğini bugün daha iyi anladım:)

    YanıtlaSil
  3. Sibellll küpelere bittim hele de uğur böcüklüye;),mavi ojelere bayıldım,-ki bende Tibet gibi pek muhafazakarımdır renk konusunda-ama Tibetimin pratik zekasının hayranı oldum.Muhteşem bir adam olacak bu oğlan demedi deme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğur böcekli olan bir arkadaşımın bana hamileyken hediyesiydi, uğur getirsin diye Gülayım. Tibet'e bakacak olursam işe yaramış görünüyor ;)

      Sil
  4. Kesinlikle Gülay'a katılıyorum.Bilge adamımın döktürmüş yine.Evet ellerine çok yakışmış lakin bende Tibet gibi kırmızıyı seviyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kırmızıyı daha çok seviyorum Aylacım da, o günün kombinasyonu oydu işte :P (sanırsın her gün ayrı bir kombinasyonum var) :)))

      Sil
  5. nasılda akıl dolu küpeler olmuş bunlar.Hemen ilgili kulaklara yerleştirmeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaruzecim, benimki benim kulağıma uydu da, diğerinden şüpheliyim ;)

      Sil
  6. Tam bir centilmen ama Tibetim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Zeugmam, kesinlikle öyle :)))

      Sil
  7. Tibet bey tatlı dili ile yılanı deliğinden çıkaracak anlaşılan :))) zeki ve yakışıklı çocuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşlerimden İnciler, umarım öyle olur gerçekten :)))

      Sil
  8. benim 36 yaşındaki kocam Tibet kadar olamıyor. Saç yüzünden kavga ettik desem.
    İddialı renkler giyimler asla tarzım olmadı ama sen gerçekten çok güzel taşıyorsun Sibelim. Tibet benim tırnaklarımı görse belki bana da iki çift güzel laf edip ruhumu okşar.

    Sibel o küpeler kulak deliğimi yırtacak neredeyse ama yok o izler iki dk geç geçse kapıdan beş kuruşluk insanların ağız kokularına sebep olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilhanım, emin ol benim kocam da Tibet kadar olamıyor :))) şu işe geç girme meselesi bende ciddi yara! bir ara konuşalım bunu diycem deeee :(((

      Sil
  9. en sevdiğim renk tonu mavi :))

    ama tibetin dediği gibi kırmızıyı da görmek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifim, ben kırmızıyı daha çok severim aslında, aynı Tibet gibi :))))

      Sil
  10. Bende uğur böcekli küpeleri çok beğendim güle güle kullan .Mavi ojede çok yakışmış yüzük zaten harika.Tibet şimdiden olumsuz cümle kullanmadan sevmediği şeyi anlatmayı öğrenmiş Maaşallah ona.Bendede var bir tane tibete benzeyen oğluş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya, ailece şımarttın bizi! çok teşekkürler :))))) Allah bağışlasın senin ufaklığı da :)

      Sil
  11. :)) Tibet gibi birini bulsam hemen evleneceğim ama yok işte... Boşuna evde kalmadım ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlahi Ayda yaaa! güldürdün beni! Allah ne muradın varsa versin! :)))))

      Sil
  12. küpeler birbirini tamamlamış uğurböceğin siyah beneği gibi..değişiklik iyidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nohut oda, bu kadar farklı olmasalardı daha iyi olurdu ama neyse artık, oldu bi kere :)))

      Sil
  13. Tibetimin yorumu benim bile içimi eritti seni düşünemiyorum.

    canım benim telaşlarla kendini yorma asla;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızım, yormak istemiyorum ama yorarken değil, yorduktan sonra farkına varıyorum işte! bütün sorun bu :(((

      Sil
  14. harika kombinasyon... yüzükler tam benlik! ortak çıkabilir miyim:)

    ve evet tibetse ideal erkek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çakıltaşımmmm, karabatak gibisinnn! sen hep ortalıkta ol, yüzüklerim senindir! ;)

      Sil
  15. Bu Pamuk Prens, efsane olma yolunda hızla ilerliyor :)

    YanıtlaSil
  16. Rüzgar ayakkabı, eldiven, terlik gibi çift olan şeyleri ayrı giymekten hoşlanıyor. Ben de karışmıyorum, sadece geçerlerde bir ayağına bot diğerine spor ayakkabı giymeye kalktığında engel oldum, o da dengesini bozar diye:)

    Bu çocuklardan, Tibet'ten, Rüzgar'dan öğreneceğimiz ne kadar çok şey var aslında. Ne acıdır ki, yıllar geçtikçe biz ne kadar uğraşsak da sıradanlaşacaklar, bizim gibi gündelik hayatın saçma sapan detaylarına takacaklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istemesek de öyle olacak sanırım. biz olabildiğince sıradışı olmaları içi uğraşıp, dua edelim ;)

      Sil
  17. 2.küpe etrafa yayılmalı, okullarda ders olarak okutulmalı :)))
    ben de çok beğendim mavili yi ama tibet de çok tatlıı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihan alemsin, keşke okutulsa aslında :))))

      Sil
  18. Benim kıvırcıkıma bak sen :) ona bir kız doğuracağım ben :) alır mı ki acaba :) ince ruhlu Tibetciğim :)))

    YanıtlaSil
  19. ah erkekler ah, onlara 1 küpe yetmez, 35 tane falan takmak lazım

    YanıtlaSil
  20. superrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    http://kelebegingozunden.blogspot.com/2012/03/dogum-gunu-cekilisi-matras-seyahat.html

    YanıtlaSil