29 Temmuz 2009 Çarşamba

Ev Temizliği


Büyüyünce de böyle olacak mı acaba?


13 yorum:

  1. hehehehe... cok iyiymis. aferin Tibet'e. insallah annesine sonra da esine yardimci bir erkek olur.

    YanıtlaSil
  2. yerim onu beeeeennnnn :)))

    YanıtlaSil
  3. yaaa çok tatlı yaaa,kıyamam nasılda güzel yıkıyor öyle,maşallah,maşallah

    YanıtlaSil
  4. oyy oyy maşallah ona
    ne de marifetli :)
    Yumuk yumuk ellerle yıkıyor bulaşıkları (:
    Nazar değmesin tibetin eşi olacak kişi pek şanslı olacak...

    YanıtlaSil
  5. hahaha çok şeker yaa :) Nasıl ovuşturuyor :) Büyüyünce yardım etmezse bu görüntülerini gösterirsiniz:)

    YanıtlaSil
  6. tombis tombis parmaklar :) yine senlendi gunumuz valla :)
    pek alem valla, bi de emin de olamiyor, bi yikadigini bi daha yikiyor gerci 5 makine gucunde su harciyor ama olsun :))

    YanıtlaSil
  7. yerım mınık parmaklarını.

    YanıtlaSil
  8. bizim evdeki kaşıklarada o pamuk eller bir el atar mı acaba? çok şirin...

    YanıtlaSil
  9. Şu pambık bulaşıkcı bize de gelir mi acep?:)

    YanıtlaSil
  10. yaww ben tosbiğimi yemem de naparım :)

    işin en acı yanı yine ben orada yoktum :(

    YanıtlaSil
  11. Bestecim, inşallah yaa, çok isterim.

    Lianım, yiyemedin geçen gün ama :P

    ikiz Bebekçim, teşekkürlerr :)

    Gökyüzüm, saol canım :)

    Pinky, iyi fikir aslında :P

    Canımsan, aman mutlu olsun da. o suyun başından almaya kaltığımız zaman çıkardığı yaygaranın kaç desibel gücünde olduğuna inanamazsın!!! :)

    Dolunaycim :)))

    Ünver, bi deneriz, hayır diyeceğini hiç sanmıyorum :)

    Bellekçim, sen iste yeter, koşa koşa gelir :)

    teyzesi, unutturma kendini yeğenine. hoş sayıklıyor seni bol bol :D

    YanıtlaSil
  12. ama ben bunun bu yumuş ellerini ısırırım. maşalllahh :))) umuyorum bu ciddiyet hep devam eder :))

    YanıtlaSil
  13. Ay yavruuuuum!!!!!

    Maşallah..41 kere maşallah. Bu ne tatlılık. Bayıldımm resmen.
    Diğer videodaki süpürge olayına koptum. süpürmedik yer bırakmadı.Yeri göğü, koltukları. Bir ara hortuma bir şeyler takıldı, ne güzel de halletti:))
    İyi ki yakın değilim. Gelip yanaklarını pörsütürdüm öpmekten yaaa :DD

    YanıtlaSil