20 Temmuz 2009 Pazartesi

ilginçlikler

Bu aralar yollarda ilginç olaylar yaşıyorum.
Kimisi komik, kimisi korkutucu.

1. Bir sabah otobüsteyim, en arkada ortada oturuyorum. Bol yolculu bir duraktan yolcu aldı otobüs, arkadaya doğru ilerledi insanlar. Yanım boş. Biri oturup oturmamak konusunda kararsız. Ayağını bir oturacakmış gibi ileri atıyor, bir geri. Nihayet oturmaya karar verdi. Komik bir durumdu, içimden güldüm. Bir kaç durak sonra inmek üzere kalktığında pantolonunun arkasına sıkıştırdığı silahı gördüm!
İndiği durakta karakol vardı, belliki polis. Yine de yanında kim olduğunu bilmediğin birinin silahla dolaşıyor olabileceği fikri gerçekten korkutucu! Ürktüm...

2. Bu olay Bellek Kutusu'nun şu postu sayesinde aklıma geldi.

Geçen akşam eve gidiyorum, önümde de üç adet çıtır tadında kızlar yürüyor. Karşıdan karşıya geçerken amcanın biri üstlerine doğru sürdü arabayı, kızlardan biri de "amca ezseydin bari" dedi. Adamın verdiği cevap hem güldüren, hem sinirlendiren cinsten oldu "ezerim tabii senin gibisini, yeterki iste!"

Bellek Kutusu'nun dediği gibi tepeleyeceksin böylelerini ama olayın o anki gelişimi benim gülmeme neden oldu. Kız dumur oldu, kıpkırmızı kesildi, ne diyeceğini bilemedi, arkadaşına dönüp "aaaa, ne dedi duydun mu?" diyebildi sadece. İşin komik olan diğer yanı arkadaşlarının hiçbir şeyin farkında olmamaları, yaşlı amcanın yanındaki kadının büyük ihtimalle karısı olmasıydı...

3. Ben mükemmel bir anne olduğumu iddaa etmiyorum tabii ama bazı ebeveynlerin çocuklarına yaptıklarını gördüğümde çok sinirleniyorum.

Yine geçen akşam eve giderken, yolda bir çift ve 2-3 yaş civarında oğulları karşı yönden geliyorlardı. Çocuk yolda yatan bir köpekle ilgilenmeye başladı ve doğal olarak tempoları aksadı. Babanın çocuğun yürümesi için söylediği inanılmazdı!
"Hadi yürü yoksa köpek seni HAM yapar!"

Buna yorum dahi yapmak istemiyorum...

7 yorum:

  1. Inanilmaz keyifli bir yazi olmus :)) Okurken gulumsedim ama insanin dusununce ici ciz ediyor bboyle seylerle karsilasinca :)) Guzel bir hafta diliyorummmm ve kocaman opuyorum :))

    YanıtlaSil
  2. benim de adamin biri ustume surmustu arabasini, yanimdan gecerken "ezseydin bari" deyince, "manyak mıyım ezeyim" demişti. e ne bileyim canim senin ne oldugunu, degil mi ama :)

    YanıtlaSil
  3. Öyle diyen babaları HAM yapıyor köpekler aslında :))

    YanıtlaSil
  4. benim de aklima geldi, hic unutamam, aynen oyle sallana sallana yuruyen bi cocukla annesi onumden yuruyorlardi, kadin demisti ki, simdi yere yapistiracam seni, asfalttan jiletle kazimak gerekecek. ben sok olmustum, o zaman gulmustum belki 15 yasinda falandim ama simdi. bende de yorum yok.

    YanıtlaSil
  5. Allah Allah :) mutlu bır hafta gecırmenı dılerım canım.

    YanıtlaSil
  6. "Ben mükemmel bir anne olduğumu iddaa etmiyorum " filan deme lütfen.. sen iyi bir annesin, bunun için de bişeyler yapıyorsun; yaptıklarını hafife alma, kendine haksızlık etme, ama mükemmelliyetçi de olma.. imza:yol arkadaşın :)

    YanıtlaSil
  7. Bende bir gün üzerime süren bir arabay gayri ihtiyari 'üstüme çıksaydın' dedim, hınzırca güldü kısmet dedi...
    Hiç bozmadan 'rüyanda ancak' dedim ve yürüdüm gittim.
    Her türlü tacizin biliç altında yatan hissin karşı tarafı ezebilecek güçte olduğunu düşünmekten kaynaklandığını,karşı tarafı çaresiz görmekten ileri geldiğine inandığımdan bugüne kadar karşılaştığım her taciz olayında utanıp sıkılıp kızarmak yerine onların yüzünü kızartacak basitleşmeden hadlerini bildirecek şeyler söyledim ve yaptım.
    Utanması gereken mağdur değil sebep olandır diyorum ve sevgi ilen kucaklıyorum Tibeti de annesini de :)))

    YanıtlaSil