9 Şubat 2009 Pazartesi

Giris

Bugun ilk baslangici yapayim.

Tibet artik 18 aylik. 18 aylik bir fotograf arsivi var dogal olarak :)
Ilk firsatta, su blogu kullanmasini ogrenir ogrenmez yukleyecegim. Simdi de yuklerim ama kocaman kocaman yuklemek istemiyorum, dizi dizi. Soyle kucuk kucuk olsun, ustune basinca buyusun istiyorum. Bunlari okuyupta bana yardimci olmak isteyen olursa cok memnun olurum :)

Tibet 3-4 aylik civarindayken onun icin bir siir-yazi karisimi bisii yazmistim. Hic benlik diil...
Evlat insana neler yaptiriyor iste!

Bir fotograf yukleyeyim, sonra onu yayinlayayim...

Gorusmek uzere...

1 yorum:

  1. ben ve tipitiple ilgili bi anida olusturmaliiss hemen. yeenimle bu konu ustunde gerekli calismalar icin bi araya gelip konusmamiss lasim zannimca :))). konusup plan yapma konusunda pek zorlanmiicass buuk ihtimalle cunku saten kendisi kendi dilinde surekli konusuoo :)))

    YanıtlaSil