9 Şubat 2009 Pazartesi

Once Yazinin Hikayesi


Biraz oncede bahsettim, Tibet icin yazdigim yazidan, siirden...

Bir zamanlar, fotografciliga merak sarmistim. Cok iyi iki arkadasim o kadar guzel cekimler yapiyorlardi ki, beni de ozendirdiler. Izin verirlerse bir ara web adreslerini yayinlarim. Ufak capli bir kurs aldim, esimin arkadaslari biraz yardimci oldular, oyle amator biraz cekimler yaptim. Sonra gel zaman git zaman, bizim islerin agirligindan kaldi, derken Tibet gelmeye karar verdi :)

Tibet dogduktan sonra teyzem sagolsun, Tibet'in dogumundan ben ise baslayana kadar bizimleydi. Arada da biz Adapazari'na onlara gitmistik.
Tibet'i emzirmek icin uyanip, uyuyamadigim bir sabah aklima dustu, yazdiklarim...

Bu fotografta Adapazari'nda cekildi. Hemen banyo sonrasi. Beyfendinin en sevdigi sey...
Yengec burcu oldugundan midir nedir :)

Eh, yazi-siir karisimimiz da geliyor birazdan... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder