27 Nisan 2010 Salı

23 Nisan'da...

23 nisan haftasını Adapazarı’nda geçirdik.



Tibet’in Kocaannesi, Bayay (Bahar) ve Hasan’ıyla
(benim teyzem, kuzenim ve eniştem).


Bücür pek bir mutluydu. O mutlu olmasında ben mi olayım?



Sanki onunla yaşıtmış gibi oynayan 3 yetişkin olunca çevresinde, tabiri caizse kudurdu bizimki :)

 

Ona baktıkça mutlu oldum ve hatta çocuk olasım geldi :)



Bu da 23 Nisan öncesi onunla yaşanan iki diyalog:

Kendisine yaptığı tatlıdan ikram eden teyzesine:
Teşettüyim (teşekkür ederim) bir yandan hayır anlamında elini sallıyor.

Bu aralar beyefendiye dediğimiz herhangi bir şeyi yaptırmak pek mümkün olmuyor. Geçen akşamlardan birinde nereden bulmuşsa büyük bavulu bulmuş, salonun ortasına getirmiş, oyuncak sepetindeki bütün oyuncaklarını ona doldurmuş, sonra da hepsini salonun ortasına öylece bırakmış. Yetmeyip üstüne arabasına yönelmeye kalkınca, duruma müdahale etsem iyi olacak dedim.
-    Bunları ortadan kaldırmadan arabanı getiremezsin bücür. Önce bunlar kalkacak, sonra arabayla oynanacak!
-    Ama anneee, toplamiyayiiimmm :(
-    Çabuk topla, yoksa oyuncaklarını ben kaldırırım, bir daha da kaldırdığım yerden indirmem. Sen bilirsin!
-    Ama anneeee! Benim kuvvetim yok kiiii! Ben daha çok küçüğüümm!!!
-    ????!!!!
yok yaaa! Buraya getirip dağıtacak kuvvetin var ama toplayacak kuvvetin yok öyle mi? Seni gidi seniii! Topla çabuk, beni kandıracak bu bücür haliyle bi de :))))))))

18 yorum:

  1. eyvah böreek olayını biliyorsun, kızım korkulur bunlardan :))
    bilmiş ötesi bunlar

    Fotolardan çok eğlendiği belli oluyor sarı şekerimin

    YanıtlaSil
  2. Eşek. Onun kuvveti dilinde maşallah:))

    YanıtlaSil
  3. ooo sevdikleri yanında yeşillikler arasında mutlu olmaması için hiçbir sebep yok :) hep mutlu olsun inşallah. oyuncak durumu bizdede aynı, dağıt ama toplama :)

    YanıtlaSil
  4. teşetüyimini yerim senin,maşallah:)

    YanıtlaSil
  5. amanın amanın bunlerın çeneleri kadar elleride çalışsa ya))))

    YanıtlaSil
  6. Cocuklari boyle eglenir boyle mutlu gordukce kim onlarin yasina geri donmek istemez ki :)

    O kuvvetsizligini yesinler onun. Annesi butun enerjiyi bavulu getirmek oyuncaklari icine doldurmak icin harcamis, toplamaya elbet kuvveti kalmaz :)

    YanıtlaSil
  7. sefamız olsun diyorsun yani:)

    YanıtlaSil
  8. ooo ne mutlu Tibet'e. bayramını tam bayram gibi geçirmiş.

    ama ben daha çok küçüğüm.... yapamam kii... Egemen de yapmak istemediği herşeyde bunu söylüyor.. uyanık bunlar.. :)

    YanıtlaSil
  9. Tibetinki tam bayram olmuş
    ama sen onun bücürlüğüne bakma annesi çot kuvvetlidir ooo:))

    YanıtlaSil
  10. Teşettüyim diyen dillerini yerim ben onun.Maşallah kuzuya ne güzel konuşuyor:))

    YanıtlaSil
  11. üfff görüşemedik ya, çok ters denk geldi, gene geliiin

    YanıtlaSil
  12. çocuklar gibişendiniz yani..Sibelcim;bu çocuğun gülüşü,gamzeleri,lafları bitirecek beni...Teşettüyim'i ni sevsinler..

    YanıtlaSil
  13. Her şeyi de biliyor maşallah:)
    Annesi, Tibet'in boyu mu uzamış şu sıralar bana mı öyle geldi yoksa?

    YanıtlaSil
  14. Elif tam aklımdan geçeni söylemiş:) Bu arada ne güzel bir yer orası böyle:)

    YanıtlaSil
  15. ha ha :), erkek çocuk işte :)

    YanıtlaSil
  16. bu 23 nisan çocuklar şen şakrak,fotolar rengarenk harika:)

    YanıtlaSil
  17. Kendi de diyalogları da süper :))
    Yerim onu ben..
    Akıllı bıdıkım benim:))

    YanıtlaSil
  18. ben o kirmizi kazakli zini bakisina, durusuna bittim :)

    YanıtlaSil