20 Nisan 2010 Salı

Nasıl geçti?

Geçtiğimiz Cuma günü oğlumuz artık evine döndü :)



Bir görseydiniz o kadar mutluydu ki... Şarkılar söylemeler (resmen yeni besteler yaptı), şımarmalar, dışarı çıksak eve dönmek istemeler, bize sarılmalar, öpmeler...
Bir ara beni şöyle seviyordu mesela: “Caniiimmm, aslan torunuummm, tosun paşaammm!” :)))))))))))))

Cumartesi günü arkadaşlarımızla görüşmemiz söz konusuydu ama iptal olunca birden ortada kalıverdik, şimdi ne yapacağız diye düşünürken aklıma “YamahaClass Müzik Okulu” geldi.

Çok uzun zamandır kafamda Tibet’in müzikle haşır neşir olması isteği var ama bir türlü fırsat bulupta ücretsiz deneme dersine götürememiştim. Sabah eşime söyledim, kararlaştırdık ve saat 11.00 dersine yetişmek üzere çıktık. Biraz gecikmeli olarak derse girdik.

Tibet daha girer girmez “Gidelim” dedi :(
Sürekli boynuma sarılmış vaziyette dersi izledi. Arada bir iki şarkıya ve oyuna ilgi gösterdiyse de yerinden kalkıp katılmaya yanaşmadı. Bu sayede Tibet’in tanımadığı ortamlarda öyle kaynaşabilen bir çocuk olmadığını da görmüş oldum.
Belki ortamdaki çocukların kendisinden daha küçük ve hepsinin kız oluşu etken olmuştur ama bana sorarsanız öğretmenin sesinin o küçük alanda fazla gür kalması Tibet’i etkiledi. Yine de bir iki kere daha gitse bu sorun ortadan kalkar diye düşünüyorum... da... bilinmez tabii.

Onun dışında bu aralar kendi sağlık sorunlarımla uğraşmaktayım. Yaklaşık 3 haftadan fazla bir zamandır, bazen iki gün üst üste, bazen gün aşırı tekrar eden başağrılarımı artık görmezden gelemeyip, doktora gitmeye başladım.
Göz ve KBB’den temiz çıktım :) Sıra Nöroloji’de...

Bir de... Bu hafta Anneler Dünyası’nda “İnternet anneliği mi, geleneksel annelik mi?” sorusuna cevap arıyoruz. Benim yazım burada, beklerim...

Ahh, birşey daha :) 23 Nisan’da çocuğunuz için ne yapmak istediğinize karar veremediyseniz, bu hafta Anne Sözü’nü sık sık ziyaret edin derim.

17 yorum:

  1. Aaaa bilmiyordum gittiğini, güzel miydi peki ders?

    YanıtlaSil
  2. Oyyy yerim ben onu sevinmesini, şımarmasını, çok sevindim onun adına...

    YanıtlaSil
  3. o kadar kızın arasında :)
    gürültü etken olmuştur :)

    YanıtlaSil
  4. oğluşuna kavuşmana sevindim; umarım başağrılarının ciddi bir durumu yoktur.

    YanıtlaSil
  5. gözü aydın Tibet'in. evine kavuştu demek. çocuklar büyüklerden ne duysalar papağan misali tekrar ediyorlar.. egemen de beni "aslan koçum benim" diye seviyor. babasının lafı :))

    müzik okulundaki halleri dediğin gibi hocanın gür sesindendir. çünkü önceki girdiği ortamlarda çocuklarla haşır neşir olmada bi problemi olduğunu görmüştük. belki de erkendir tibet için böyle bişey. bi zaman sonra tekrar deneyin bence..

    YanıtlaSil
  6. Ben evime dönmüşüm kadar sevindim inan:) Başağrıları için geçmiş olsun... Umarım ciddi bir şey değildir... Bahar mevsiminde olabiliyor bazen:)

    YanıtlaSil
  7. ayy "bir problemi olduğunu görmüştük" yazmışım.. "olmadığını" olacaktı o.. yanlış anlaşılma olmasın arkadaşım :))

    YanıtlaSil
  8. gur sesli ogretmen dogru tesbit sanki :)

    cok gecmis olsun... umarim her sey yolunda gider... benim basagrilarim stresli gecen gunlerin ardindan rahatladigim ilk gun basliyor ve bazan 2 gun surdugu de oluyor. guzel haberlerini bekliyoruz.

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  9. ne hoş , hep sevinsin yavrularımız..

    YanıtlaSil
  10. Canım öncelikle çokk geçmiş olsun temiz çıkar gönlünü ferah tut..

    Oyy kıyamam ben kuzuya evine kavuşunca bi halay çekmediği kaldı desene:)))
    Sanırım gününde değilmiş müzik dersine katılmak için; annesini sevme günündeymiş daha ne işte:)))
    öperim..

    YanıtlaSil
  11. çok geçmiş olsun, inş önemli bir rahatsızlık değildir... Tibet'e de bol besteli mutlu günler :)))

    YanıtlaSil
  12. Canım geçmiş olsun, biliyorsun başağrısından bende çok çekiyorum umarım kalıcı bir şey değildir.Stresle ilgili olsun ve çabuk geçsin senin ki..Migren vs.. zorluyor insanı..Hayırlı sonuçlar dilerim..Pamuk şekerim demek yabancılık çekti,ama dediğin gibi bir sonrakinde daha benimser bencede..Yada kreşe başladıktan sonra o utangaçlıklar bırakılıyor merak etme..öpüyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. yerim ben onun adam traşını, gözlüğünü :)) evine hoş gelmiş, sefa gelmiş... öpüyorum sizi kocaman..

    YanıtlaSil
  14. mimci geldi hanıııııım:))müsait olunca ha:))

    YanıtlaSil
  15. Offf..Maşallah..
    Yok böyle bir yakışıklılık.
    Allah nazardan saklasın...

    Bence deneme dersinde bir hata var.
    İlk gelen çocuğa daha farklı bir yaklaşım sunulmalıydı.
    Daha yaşı ne Tibetcimin?
    Bence katılmamakta haklı çocuk :)

    YanıtlaSil
  16. hoşgelmiş tosun paşaaam :D

    YanıtlaSil