13 Nisan 2010 Salı

Cumartesi

Bu haftaya iki güzel haberle başlayayım.

İlki bizim bücür berbere girdi ve saçını kestirdi :)

Babanenin telefonunu kapmıştı yine cüce

Ben olaya yakından şahit olamadım maalesef. Babası Cuma günü bir şekilde berbere sokmayı başarmış, oyunlarla ikna etmişler ve nihayet izin vermiş saçlarının kesilmesine ama bittikten sonra kesilen saçlarını istemiş, bir peçete içine sarıp vermişler :) Artık gönül rahatlığıyla uzatabiliriz saçlarını, yamuk yumuk demeden :D

İkinci haber de Cumartesi günü evimizde kaldık beraber :)
Annemler hafta sonu boya badana işine girişince, kokudan etkilenmesin diye Cumartesi günü evimizde kaldık. İşin komik ama trajik olan tarafı önceden evimiz diyordu bu sefer “annenin evi” demeye başlamasıydı. Anlattım durdum “Burası senin, benim ve babanın evi. Bizim evimiz” diye :(
Neyseki pazar akşamı annemlere dönerken tekrar evimiz demeye başlamıştı. Allah’a şükür ki havalar ısınıyor, önümüzdeki haftadan itibaren tekrar beraber olacağız :)

Hava güzel olunca bu Cumartesi’yi dışarıda geçirelim dedik. Küçük beyimizin “Kanka”sı gelmişti (kendisi benim kuzenim olur), onu da aldık, Sultanahmet’e gittik. Bizim küçük adam yürümekten pek hazetmeyince ara ara “Eve dönelim” diye tutturduysa da eğlenceli bir gün geçirdik.

Güvercinlerin peşinde koşturduk mesela. Kalabalık turist gruplarına ilgiyle baktık. 

Başımıza fes takıp, güldük birbirimize.

Evimizde yemediğimiz kadar yemeği yedik, meyve suları lüplettik.

Oturduğumuz masayı el futbol sahası olarak kullanıp, bol bol güldük.

Ben evlilik yıldönümü şerefine rejimi de bozdum bir parça ama olsun, o kadar olur di mi? :)

Akşam babaneye geçtik. Eşimin yeğeni gelmişti, Tibet bu durumdan pek memnun oldu tabii. Samet oraya, Samet buraya bırakmadı hiç peşini.


Bir ara Samet’in tepesine bile çıktı düşünün artık!

Akşam eve geçtik. Ne kadar özlemiş bücür evini. Hep çocuklar anlamaz birşeyden denir ya, nasıl anlarmış anladık! O kadar mutluydu ki... Yine yatak odasında yatmadı tabii, her zamanki gibi ikili koltukta uyuduk beraber :P ama sabah uyandığında pek bi mutluydu...

Az kaldı bebeğim az kaldı, 1 hafta sonra yine beraberiz :D

Not: Dün gece eşimin bir arkadaşının kızı oldu. Gecenin bir yarısı gittik koştura koştura. Unutmuş muyum ben bu kadar küçük olduğunu Tibet’in! El kadardı minnoş, bir de açtı ki yavrucak, annesinin göğsünden ayrılmak istemiyordu! :) Allah sağlıklı, sıhhatli, analı babalı büyütsün inşallah.

17 yorum:

  1. Yakışmış Tibet'e saçları... yazın terlemez hem... ama sonra uzatın yine, cok seker oluyo

    YanıtlaSil
  2. Ya o kafadaki gözlük ne yaaa, artis misin oğlum, Sultanahmedde bakılmadık kız da bırakmamışsındır sen.Yakaladığım yerde bitircem seni haberin olsun...

    YanıtlaSil
  3. çok yakışmış yeni kesimi Pamuk Prense, güle güle uzatsın :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten az kalmış Sibelcim ha gayret..

    Sıhhatler olsun prensime,fesli de çok tatlı olmuş paşam..nasıl masum,nasıl temiz....maşallah

    YanıtlaSil
  5. harika bir hafta sonu olmuş özellikle Tibet için Sibelcim. eve geçmenize de baya az kalmış ne güzel. yeni gelen yavruya da uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum

    YanıtlaSil
  6. Nasıl da değiştiriyor bir saç di mi... Koca bir küçük bey gelmiş... O nasıl oluyorsa anlamadım:) Hadi sayılı gün çabuk geçsin de kavuşun artık ayrılmamak üzere:)

    YanıtlaSil
  7. sıhhatler olsunn minik kuşa,

    YanıtlaSil
  8. Çok yakışmış Tibetciğe yeni saçı.O gözlük ,o fes allahım ne tatlı ya maşallah Sibelciğim nasıl tatlı birşey bu kuzu.
    Havalar ısınıyor ne güzel.Beraber olacağınıza sevindim.

    YanıtlaSil
  9. SACLARI COK GUZEL OLMUS, TIBET DE COK BUYUMUS MASALLAH, UZUN ZAMAN GORMEYINCE DAHA IYI ANLASILIYOR. CANIM BENIM ALLAH SIZI HIC AYIRMASIN:)

    YanıtlaSil
  10. Pamuk şekeri yine çok yakışıklısııınnn..Biliyo musun ben seni çok seviyorum :)
    Arkadaşım,bu arada artık kavuşuyor olmanıza da çok sevindim.öpüyorum ikinizi de sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Çok yakışıklı olmuş kuzu demicem artık kuzuluktan terfi etmiş:))Hii az kalmış evinize barkınıza yerleşmeye hadi bakalım sayılı gün çabuk geçer,çocuklarda çabuk alışırlar, dert etme canım...bu arada sibelcim sen baya zayıflamışsın???

    YanıtlaSil
  12. Kocaman delikanli olmus!!!

    YanıtlaSil
  13. o saça, bir de fes gelince tam istanbul beyfendisi olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. Nasıl yakışıklı olmuş küçük prens. O fesli fotograf da efsane bence

    YanıtlaSil
  15. sıhhatler olsun diyorum :) maşallah..

    YanıtlaSil
  16. :) demek kesilen saçlarını istedi bak seeenn :) o "çocuklar anlamaz" muhabbeti eskidenmiş. şimdi bebeklerin bile aklı eriyo herşeye..

    ve yeni doğan bebekler evet ne küçüklermiş. ben de cicilerimizi hazırlarken "yaa egemen bu kadar küçükmüydü ki?" diyip durdum.. :) küçüklermiş.. büyütmüşüz, anlamamışız..

    YanıtlaSil