1 Nisan 2010 Perşembe

HASRET

Gece uyumamış bücür ve annesi dışarıyı seyretmektedirler.

- Anne

- Efendim oğlum?

- Dışayısı soğuk di mi?

- Evet oğlum, çok soğuk.

- Sigas (sıcak) olunca evimize gidicez di mi?

Annenin başına kaynar sular dökülür, üzüntüden kıvranır, canı yanar.
Oğlunu sarar sıkıca...

- Tabi ki oğlum, tabi ki gideceğiz! :(

O sarı kafasında neler döndürüyor kimbilir?!!!



Bilmeyene not: Evde düzelmeyen petek sorunu yüzünden birkaç aydır bücür ananesinde kalıyor. Anne de hafta sonu sürekli, hafta için elinden geldiğince orada.

23 yorum:

  1. oyy kıyamam evini özlemiş minik adamm

    YanıtlaSil
  2. Onlar bizden çok daha hassaslar kendi evlerini kendi yataklarını arıyorlar biz eğlendiklerini zannediyoruz ama öyle değil bizim bücürükle çok soğuklarda birkaçkez kayınvalidemlerde kaldık getir götür olmasın diye inan her saat başı uyanıyordu kendi yatağındaysa en fazla 2 kere uyanıyor dedim ya kendi yatakları ve evleri onlara huzur veriyor.

    YanıtlaSil
  3. KIYAMAM Kİ KUJUYA..EVİNİ Mİ ÖJLEMİŞ...OYYYY SIKTIM SIKTIM KOCAMAN...

    YanıtlaSil
  4. Çok ev düşkünü bunlar, aynı bizimki parktayken bile bazen eve gideli diye tutturuyor, ama sizinki mecburiyetten gidilmeyen bir durum, o yüzden üzücü olmuş biraz, umarım en kısa zamanda kavuşur evine,
    Buarada bende bir ödülün var,
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Ama şimdi benim içim nasıl kötü oldu..Nasıl içerlemiş kuzum yaaa..yerim onu benn..Artık düzeliyor havalar kavuşun artık..öpüyorumm

    YanıtlaSil
  6. Ah canim minigim, isinsin artik havalar :(

    YanıtlaSil
  7. Ay inanmıyorum kıyamam ben ona :( Evinimi özlemiş miniğim..
    Valla şimdiki çocuklar insanı neresinden vuracağını biliyor.Öp benim için..yerimmm ben onu..

    YanıtlaSil
  8. Sibelciğim Tibet çok tatlı ya.Küçücük ama neler düşünüyor neler biliyor,Kıyamam ya ...Sıcak havalar gelsin biran önce.Tibetcik evine kavuşsun.

    YanıtlaSil
  9. not yazdığın iyi oldu çünkü nedir bu durum diye şüphelenmeye başlamıştım. Neyseki havalar ısınmaya başladı artık ...

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. :)ASYADA HER YERE EVİMİZ DİYOR ARTIK:)
    BİZDE HEP ANNEANNEDEYİZ AİLECEK :)
    ONLARIN EVİOKULUMA ÇOK DAHA YAKIN ORAYADA BİR YATAK BİR GARDROP KURDUK NERDEYSE:)
    CANIMMMMMM ÖPÜYORUM O SARI KAFAYI

    YanıtlaSil
  11. canım benım.

    YanıtlaSil
  12. kilitlendim..
    yazamıyorum...

    YanıtlaSil
  13. nedir bu petek sorunu ya, niye çözemediler hala, kızdırmasınlar adamı, Kutum bulsana iyisinden bir kalorifer tesisatçısı, aslında bıraksan Pamukumda yapar ya.

    YanıtlaSil
  14. Öfffff :( bize gelin ailece nolur yaaaa... içim ezildi...Hadi bekliyorum, bizim ev "sigas" :)

    YanıtlaSil
  15. canım yaa... evini özledi bence..

    YanıtlaSil
  16. sibeeeel, hönküre sümküre ağlıcam bek şimdi
    ben kıyamam sana kuzum yaaaaaa:(((

    YanıtlaSil
  17. Ya bu bıdıklar o minik parmaklarını ta yureklerimize sokuyorlar. Yerim ben seni. Hava bir an once duzelsin sen de evine kavus olur mu Tibetcigim

    YanıtlaSil
  18. Canım benim :(
    Biraz daha sabır..Havalar ısınıyor.
    Ya anneanneniz olmasaydı?
    İnşallah en kısa zamanda çözümlenir petek sorununuz.
    Öpüyorum ikinizi de...

    YanıtlaSil
  19. hiiiii ölürüm biterim mahfolurum.kız bize gelin bizim ev çok sıcaaaaaaaak

    YanıtlaSil