19 Mart 2009 Perşembe

Askolsun!

Dün aksam eve biraz erken gittim. Annem tiyatroya gidecekti, isten 10 dakika erken ciktim. Neyse, eve vardim, prensim beni gülücüklerle karsilayacak diye beklerken, adam beni görünce sinirlenip, aglamaya basladi!

Sasirdim, ne yapacagimi da bilemedim. Anneme soran gözlerle baktim tabii.

Meger ben gelmeden hemen önce dedesiyle telefonda konusmus. Bu aralar basladi telefonda bir seyler anlatmaya kendi dilinde. Bir iki dakika sonra da ben kapiyi calinca dedesi zannedip, kosmus kapiya. Dedesi yerine beni görünce de hayal kirikligina ugramis!

Dedesi bu durumdan dolayi dört köse...

de...

BEN!?

:(

2 yorum:

  1. Dedesi bugünleri çok beklemişti tatlıcım :) Bu çocuk beni tanımıyo diye hüzünlenip duruyordu yanlış hatırlamıyorsam...

    YanıtlaSil
  2. evet, dedesi ve babanesinin böyle s›k›nt›lari vard›...
    Dedesi, rüsvetle kendine bagladi, bak, arkas›ndan agl›yo art›k :)))

    YanıtlaSil