20 Mart 2009 Cuma

Yar Saclarin Lule Lule...


Kücükken, gençken çocugumu hep sarisin, kivircik saçli ve renkli gözlü hayal ederdim. Valla her genç kiz gibi benimde evlilik hayallerim vardi. Evlilik hayali kurmayan topu topu kaç tane genç kiz vardir, dürüst olalim :)))

Itiraf ediyorum o zamanlar çocugumu kiz hayal ederdim. Hamile kalipta çocugumuzun cinsiyetini ogrenecegim gün ise, doktor kiz deseydi büyük hayal kirikligina ugrayacaktim. Niye bilmiyorum, o kadar istiyordum ki erkek olsun, kendime hayret ediyordum. Allah'a sükür ki dilegim kabul oldu. 4 aylik erkek istegim o kadar güçlüymüski, yillarin kiz istedigini bastirmis. Simdi dünyalar tatlisi bir oglum var. Ustelik kivircik saçli, sarisin ve hala ne renk oldugunu çözemedigim gözlere sahip.

Tibetim. Bizi annen ve baban olarak seçtigin için çoookkk tesekkür ediyorum sana.
Seni çoooookkkk seviyorum.

4 yorum:

  1. Bu öyle garip bir his ki, anne cocugunun cinsiyetini bir şekilde biliyor. Ben hamileyken ne kadar erkek de olabilir, kiz da desem de, biri senin karnin sivri erkek olacak diyince içimden bir ses şiddetle karşı çıkıyordu.
    ... Sibılcım, ben de aynen senin gibi, aklıma geldikçe şükrediyor ve Yaz'a bizi seçtiği için teşekkür ediyorum. Iyi ki varliklariyla bizi zenginleştirdiler.
    Tibetcim ben de seni çok seviyorum... Anneni de...

    YanıtlaSil
  2. Canim Yaz Günlerim... Ben de seni,guzel kizini ve kardesini çok seviyorum. iyi ki varsiniz...

    YanıtlaSil
  3. Ben de hepinizi cok seviyorum coluk cocuk :))) biz buyuk bir aileyiz...

    YanıtlaSil