10 Mart 2009 Salı

Temizlik

Prensimiz supurgelere cok merakli. Bazen annem sirf dinlenmek icin elektrik supurgesini ortaya cikariyor, kucuk adamimiz da saatlerce elektrik supurgesiyle ugrasabiliyor. Aliyor, goturuyor, cekistiriyor, hortumunu evirip ceviriyor, supuruyor...

Bir de su girgir denilen el supurgeleri var, hani kucuk bisii. Ananesinden gordu sanirim, ozellikle yemeklerden sonra aliyor onu, yerleri supuruyor :)

Evelsi aksam yemekten sonra mutfakta bulasiklari kaldirirken, elinde girgirla yine yerleri supurmeye basladi. Mutfak biraz dar (ince uzun) oldugu icin kendisini odaya gondermek amacli
- Bebegim, git babanin ayaklarinin altini supur, orasi cok kirlenmis dedim.

Iki dakika sonra iceriden kahkaha sesleri geldi, merak ettim...?
- Hayirdir deyip girdim iceri.

Pamuk prensim sen lafi nasil soylersen oyle algiliyor cok dogal olarak.
Kaldirmis babasinin ayaklarini, altini supurmeye calisiyor, yeri degil!

4 yorum:

  1. cok guldum gercekten. cocuk dosdogu anlamis anlamis iste daha ne istiyorsun.

    YanıtlaSil
  2. yok vallahi bisii istemiyorum.
    her seyi oldugu gibi gorsun, anlasin.
    tek istedigim o...
    :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de yıllardır Tibet'i görmek istiyordum.Tibet'i tanıtan blogu görünce dayanamadım, bir de ne göreyim? Dünyalar güzeli bir çocukmuş meğerse Tibet. Demek kısmet bugüne imiş sevgilerim anneye babaya ve güzel oğluşuna diyorum.

    YanıtlaSil
  4. Tibet'in ismi esim ve benim Tibet merakimizdan, hayranligimizdan gelme :)
    ismiyle yasasin!

    bizim de sevgimiz size ve sevdiklerinize...

    tesekkurler :)

    YanıtlaSil