26 Mart 2009 Perşembe

Nasıl anlatsam?

Ben öyle pek duygularını dışa kolay vurabilen biri olmadım hiç. Mesela pek öyle konuşkan değildim vakti zamanında. Sevgili arkadaşlarım ben konuştuğum zaman konuştum diye alkışlarlardı beni, düşünün işte o kadar yani. Bu alkışları beni motive etmek için yaparlardı ama bende tam tersi olurdu durum. Daha çok suskunlaşırdım. Zamanla yendim bu sorunumu, öyle çenebaz değilim ama en azından ortamda suskun suskun da kalmıyorum artık.

Yazmayı da beceremezdim, hala da beceremiyorum. Yani arada bir şeyler dökülüveriyor ama arada işte. İlkokulda modaydı, herkesin günlüğü vardı. Benim de eksik olacak değildi ya, ben de almıştım kendime. Yazdıklarım bir kaç cümleyi geçmezdi. "Bugün matematikte çarpmalara başladık, Funda'yla ip atladık, Selim'le kavga ettik" filan. Öyle uzun uzun ne anlatırlardı insanlar anlamazdım. Hayat bu kadar basit işte, gittim, okulda şunu şunu yaptım, geldim, ders çalıştım, evcilik oynadım, uyudum!

Arada bir başka blogları dolaşıyorum, insanlar yaptığı alışverişi bile öyle güzel anlatmış ki! Vallahi çıkıp benim de alışveriş yapasım geliyor. İki tane DVD, bir tane kitap, bir tane CD almış, bunu bir anlatmış ki, okurken keyif almamanız, yahu gideyim ben de bunlardan alayım dememeniz mümkün değil! Herkesin bir mahareti var işte. Yazık bana, bir maharetim bile yok! Vakti zamanında şiirler yazardım ama. Niyeyse bıraktım, belki devam etseydim şimdi bir şiir kitabım olurdu, kimbilir!? Zaten ben bir sürü şeyi, anlamsızca bıraktım. Deli miyim neyim? Şarkı söylerdim mesela, herkes çok beğenirdi sesimi, artık söyleyemiyorum. Güzel resim yapardım, ilkokul yıllarında, artık 0. Şu eklediğim fotoğrafı da ben çekmiştim, bir ara fotoğrafa da merak saldım ama........
Ama kompozisyon hiç yazamadım bak, o her daim sıfırdı!

Neyse. Bütün bunları niye yazdığıma gelince...

Bir konuyla ilgili duygularımı yazmak istiyorum. Yazdıklarım zorlama olmasın istiyorum, öyle konuşur gibi aksın gitsin. Duygularımı öylece aktarabileyim satırlara. Bu ön bir deneme diyebiliriz ve bu yazıyı yazıyorum ki, bu konuda kendime bir söz vermiş olayım ve siz de şahidim olun. Konusunu yazdığımda anlayacaksınız zaten, demek buymuş diyeceksiniz.

Bunun için kendimi motive edecek bir söz bile ayarladım.
"Bir şeyi yürekten istersen, yapamayacağın hiç birşey yok!"

**********

Yürü be koçum!

1 yorum:

  1. bence maharetim yok derken, kendine haksızlık etmişsin tatlım.

    YanıtlaSil